ΣτΚ: Απόφαση σχετικά με την εξυπηρέτηση πολιτών και δικηγόρων
Αθήνα 30 Οκτωβρίου 2020
Αριθ. Πρωτ. : 51945
ΑΠΟΦΑΣΗ
Μετά την έκδοση της από 11/3/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου και της με αρ. Πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/12705/30-6-20 εγκυκλίου του Υπ. Εσωτερικών στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του Κορωνοϊου COVID-19 και με γνώμονα την προστασία των καταναλωτών, των προμηθευτών αλλά και των εργαζομένων στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” κατά το χρονικό διάστημα, από 2.11.2020 μέχρι 30.11.2020, η επικοινωνία με την Αρχή θα γίνεται ως εξής:
Οι καταναλωτές θα εξυπηρετούνται καθημερινά μεταξύ 9.30 και 13.00 και θα διατυπώνουν τα αιτήματα ή τα ερωτήματά τους τηλεφωνικά ή με mail ή με fax.
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατόν ο καταναλωτής να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως αλλά πρέπει να επισκεφθεί τα γραφεία της Αρχής αυτό θα γίνεται μετά από αίτημα για συνάντηση το οποίο μπορεί να διατυπώνεται μέσω του τηλεφώνου 2106460629 ή στο email grammateia@synigoroskatanaloti.gr .
Το αίτημα θα καταγράφεται , θα εξετάζεται και αναλόγως θα προσδιορίζεται συγκεκριμένη ημέρα και ώρα για τη συνάντηση με ειδικό επιστήμονα στα γραφεία της Αρχής.
Αντιστοίχως οι δικηγόροι θα εξυπηρετούνται μεταξύ 9.30 και 14.00.
Οι καταναλωτές θα εξυπηρετούνται καθημερινά μεταξύ 9.30 και 13.00 και θα διατυπώνουν τα αιτήματα ή τα ερωτήματά τους τηλεφωνικά ή με mail ή με fax.
Source/ Author:synigoroskatanaloti.gr